yeni bir sunucu kiralayacaktım dc avrupada ve saldırılara karşı koruma yok avrupada diyor ve litespeed önerdiler apache yerine.
kullanan ya da önerileri olan arkadaşlar var mı?
Web server olarak LiteSpeed önerirmisiniz? kullananlar var mı?
2
●629
- 14-10-2008, 18:32:52
- 14-10-2008, 22:12:37Daha önce çok kez konuşuldu forum içinde
Stabilite, Hız konusunda oldukça iyi sonuçlar veriyor ddos ve botnet saldırılarında ise servera zamanında müdahale edip gelen saldırıyı mysql yerine litespeedde tutarsanız hatrı sayılır request sayısına kadar ve sistem kaynakları bitene kadar siteleri açık tutar.