• 12-10-2008, 14:26:34
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    Ben dedicate sahibiyim. php.ini de safe_mod off yapmama ragmen joomlalarda modul kurumca hata veriyor ( klasor olusturulamama hatası ) Bunun joomla ile tamameen alakası yk paket sağlam surumle aynı. Ancak bu hata sunucudan kaynaklanıyor ne yapabilirim. (safe mod = off suanda ) Yardımlarınız için teşekürler..
  • 12-10-2008, 16:12:06
    #2
    rheL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatayı yazar mısın hocam ?

    Merhaba

    hata şu:

    Alıntı
    * JFolder::create: Klasör oluşturulamadı
    * Bileşen Kur: Klasör oluşturma başarısız.: "/home/gotik/public_html/components/com_morfeoshow"
  • 12-10-2008, 20:26:19
    #3
    /home/gotik/public_html/components/ in chmodu ile alakalı bir sorun var sanırım yazılabilir olup olmadığını kontrol eder misin ?
  • 13-10-2008, 01:41:31
    #4
    chmod 777 klasoradı
    chown sorunuda olma olasılığı yüksektir.

    seklinde ayarlama yapmalısınız ftp den yapamıyorsanız lütfen hosting firmanıza chmod ayarlarını yapmasını rica edebilirsiniz.