Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir sunucu mu kullanıyorsunuz işlemler için? Ücretiyle destek verebilir misiniz?

https://www.r10.net/server-optimizas...inacaktir.html
Kendi bireysel sunucumu kullanıyorum. İsteyene kiralıyorum veya uygun bir maliyetle kurulum yapıyor destek veriyorum.