• 10-11-2008, 02:17:32
    #19
    sicil temiz görünüyor bu sitede de.

    sıkıntı ne olaiblir sizde neden datalar gelmez ? sistemden ip adresimizi ekilyoruz sonra bir mail geliyor onu onaylıyoruz. okadar değilmi ?
  • 10-11-2008, 23:30:18
    #20
    wdp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sicil temiz görünüyor bu sitede de.
    sıkıntı ne olaiblir sizde neden datalar gelmez ? sistemden ip adresimizi ekilyoruz sonra bir mail geliyor onu onaylıyoruz. okadar değilmi ?
    https://support.msn.com/default.aspx...ctKey=edfsmsbl buradaki soruları yanıtlayıp, gönderin. Verecekleri cevaba göre çözüm üretmeye çalışırız. Bu şekilde net birşey söylemek zor.
  • 11-11-2008, 00:21:17
    #21
    bgn datalar görünmeye başladı...
    anladığım kadarıyla gün gün bültemlerin spam olarak algılanıp algılanmadığını gösteriyor sadece. hangi kişilerde junk a düşmüş, kimlerde inbox a gitmiş gösterimyor. yada bn bulamadım yerini . ama baya bakıyorum hiç öyle bir yerle karşılaşmıyorum sadece % oranında spam olarak görülüp görülmediğini gösteriyor...