Arkadaşım sana anlatacaklarımı uygula ben o şekilde yapıyorum
İlk önce 2 tane hostun olması lazım farklı hesaplarda
İlk yapacağın subdomain açmak sub.domain.com aç..
İkinci yapacağın ilk açtığın subdomain için diğer hosttan domain eklemek yani Addon domain diyeceksin domain eklerken sub.domain.com diye açacaksın.
Daha sonra ana domaindeki hostcuna mail çakacaksın. sub.domain.com un ipini Addon yaptığın hostun domain ipsini vereceksin ve ona yönlendirirmisin diyeceksin olay bu kadar basit..
Örnek istiyorssan P.M. at göstereyim örnekleri..
Subdomain'i bir ip'ye yönlendirmek..
11
●15.489
- 11-09-2008, 23:14:57"İP bazlı gelişmiş dns yönetimi"ne gir.
dns sunucunu default ayarlarla yapılandır (ns1.isimtescil.net ns2.isimtescil.net) gibi.
host sağlayıcının nameserverlarına ping at.
başlat>çalıştır>cmd> ping xx.com
ping ns1.xxx.com ping attığınızda yönlendirdiği ip'yi isimtescilde "İP bazlı dns yönetimi"nde kayıt tipi a olacak şekilde ekleyin.
ns1.xx.com nameserverının ip si 127.0.0.1 olsun mesela
www kaydının karşısına 127.0.0.1 yazıp kayıt edeceksiniz.
ftp kaydıda aynı şekilde olacak yine.
oyun sunucularına gelince, oyun sunucunun ip si 10.0.0.1 ise yine a record'u ekleyebilirsiniz.
örnek: knight.domain.com olarak yönlendirme yapacaksanız,
knight dns'ini 10.0.0.1 ip'sine yönlendireceksiniz
- 13-09-2008, 18:41:24İşte ben de zaten öyle yaptım public1.xxxxxx.com'un A record'unu xxx.xxx.xxx.xxx'e yönlendirdim ama alakasız bir yere ping atıyor.memat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle