1.Sıfır linux kurulmuş makina alıyoruz..
2.domain panelden
ns1.heroise.com = ip
ns2.heroise.com = ip1
3.WHM panelden ana domaini ekliyoruz
4. Basic cPanel/WHM Setup
ns1.xxx.com => assign ip adress + add an A entry kaydı yapıp saveliyoruz.
5.Hostname => server.heroise.com yapıp datacentera ticket açıyoruz reboot etmelerini istiyoruz.
6. datacenterdan rDNS kaydı istiyoruz ( server.heroise.com = ip )
7.domain panelden ns1 leri tanımlayıp serverımıza yönlendiriyoruz domainimizi.
8. WHM panelden Create a New Account deyip ekliyoruz..
şimdi bu aşamaların birinde eksik veya başka bişe yapıyorum.nerde hata yapıyorum.çünki uptime süreleri çok yavaş.
Aşamalar doğrumu eksik bişe varmı acaba ?
4
●550
- 26-08-2008, 13:53:58domain dns kaydı hemen gecmeyebilir oyle gorunebilir fakat cp algılamyabilir bence 2 3 saat bekle
service named restart yap sunucya ipleri tam olarak ekle . nsleri kabuul ettgni goruceksin .
olmazsa revolve.conf u yeniden yapılandır
dns 2 be dns 3 yazar dns2yi 1 e dns3yide 2ye tası buyuk ihtimalle sorun hallolur. - 26-08-2008, 19:41:06Traceroute, Ping, Domain Name Server (DNS) Lookup, WHOIS, and DNS Records Lookup
böyle bi sorun var işte .. arada bi yerde kopukluk oluyor
0xyGen ;
dns 2 be dns 3 yazar dns2yi 1 e dns3yide 2ye tası buyuk ihtimalle sorun hallolur. bu kısmı anlıyamadım biraz daha detaylandırırmısın
revolve.conf içinede bana verilen ipleri ekledim .. - 27-08-2008, 01:54:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şu şekilde yapmanı tavsiye ederim zaten kurulu makina üzerinde ana ip tanımlı halde gelir.
sonrasında sana verilen ip leri tanımlarsın veya tek ip yi sisteme add new ip address kısmından eklersin netmask kısmını dogru yazmayı unutma sakın kimi masklar
255.255.255.0 degilde 255.255.255.248 gibi sayılarla bitebiliyor.
ip yi yazdıktan sonra
networking setup kısmından nameserver ips a tıklayıp nameserver ekliyorsun orda assign olan ip adresini whm setup kısmından ns yi yazıyorsun save diyorsun ns ler ip leri görecektir. kopma yasamazsın büyük ihtimalle yasarsan eger
resolve.conf a datacenter ından alacagın güncel dnsleri eklersen problem kalmayacaktır.
NOT : Domain Panelinde Herşeyi Doğru Yaptığını Düşünerek Yazdım. - 27-08-2008, 02:04:16intel ;
zaten ipler kurulu geldi ip ekleme problemim yok.diğer dediklerinide yapmıştım.resolv.conf ta sunucunun iplerini yazdım..datacenterin ipleri yazılıydı zaten.seach kısmına hostname ismini yazdım.
ama sunucuya istek yolladıkları zaman bi yerde kopukluk oluyor sanırım.yukardaki linkte verdiğim gibi Timed out oluyor.