• 26-08-2008, 04:10:14
    #1
    1.Sıfır linux kurulmuş makina alıyoruz..

    2.domain panelden

    ns1.heroise.com = ip
    ns2.heroise.com = ip1

    3.WHM panelden ana domaini ekliyoruz

    4. Basic cPanel/WHM Setup

    ns1.xxx.com => assign ip adress + add an A entry kaydı yapıp saveliyoruz.

    5.Hostname => server.heroise.com yapıp datacentera ticket açıyoruz reboot etmelerini istiyoruz.

    6. datacenterdan rDNS kaydı istiyoruz ( server.heroise.com = ip )

    7.domain panelden ns1 leri tanımlayıp serverımıza yönlendiriyoruz domainimizi.

    8. WHM panelden Create a New Account deyip ekliyoruz..

    şimdi bu aşamaların birinde eksik veya başka bişe yapıyorum.nerde hata yapıyorum.çünki uptime süreleri çok yavaş.
  • 26-08-2008, 13:53:58
    #2
    domain dns kaydı hemen gecmeyebilir oyle gorunebilir fakat cp algılamyabilir bence 2 3 saat bekle

    service named restart yap sunucya ipleri tam olarak ekle . nsleri kabuul ettgni goruceksin .
    olmazsa revolve.conf u yeniden yapılandır
    dns 2 be dns 3 yazar dns2yi 1 e dns3yide 2ye tası buyuk ihtimalle sorun hallolur.
  • 26-08-2008, 19:41:06
    #3
    Traceroute, Ping, Domain Name Server (DNS) Lookup, WHOIS, and DNS Records Lookup

    böyle bi sorun var işte .. arada bi yerde kopukluk oluyor


    0xyGen ;

    dns 2 be dns 3 yazar dns2yi 1 e dns3yide 2ye tası buyuk ihtimalle sorun hallolur. bu kısmı anlıyamadım biraz daha detaylandırırmısın

    revolve.conf içinede bana verilen ipleri ekledim ..
  • 27-08-2008, 01:54:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu şekilde yapmanı tavsiye ederim zaten kurulu makina üzerinde ana ip tanımlı halde gelir.

    sonrasında sana verilen ip leri tanımlarsın veya tek ip yi sisteme add new ip address kısmından eklersin netmask kısmını dogru yazmayı unutma sakın kimi masklar
    255.255.255.0 degilde 255.255.255.248 gibi sayılarla bitebiliyor.

    ip yi yazdıktan sonra
    networking setup kısmından nameserver ips a tıklayıp nameserver ekliyorsun orda assign olan ip adresini whm setup kısmından ns yi yazıyorsun save diyorsun ns ler ip leri görecektir. kopma yasamazsın büyük ihtimalle yasarsan eger

    resolve.conf a datacenter ından alacagın güncel dnsleri eklersen problem kalmayacaktır.

    NOT : Domain Panelinde Herşeyi Doğru Yaptığını Düşünerek Yazdım.
  • 27-08-2008, 02:04:16
    #5
    intel ;
    zaten ipler kurulu geldi ip ekleme problemim yok.diğer dediklerinide yapmıştım.resolv.conf ta sunucunun iplerini yazdım..datacenterin ipleri yazılıydı zaten.seach kısmına hostname ismini yazdım.

    ama sunucuya istek yolladıkları zaman bi yerde kopukluk oluyor sanırım.yukardaki linkte verdiğim gibi Timed out oluyor.