• 20-08-2008, 12:20:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Arkadaşlar Şuanda Bir Datacenter'da Sunucumu Barındırıyorum.
    Ben Kendi Şirketime Almak İstiyorum Sunucumu.
    Bununla ilgili Bana Yardım Edebilecek Var mı ?
  • 20-08-2008, 12:23:46
    #2
    kendi şirketime derken şirketiniz nedir ? datacenter mı var bu sıralar boyle konular cok forumda bi araştır maliyetini bi ögren ondan sonra en pahalı dc bile kat kat ucuz gelir sana
  • 20-08-2008, 12:26:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yok dostum datacenter felan değil ya (: tek bir tane sunucu koyucam oda benim sunucum.15-20 tane müşterimin hostingleri var içinde.Kendi Şirketimde Klimalı Bir Odam Var, Jenaratörüm UPS'im Felan Var.Datacenter Alıp Sadece İşyerindeki Odama Yerleştircem ve Eski Sistem Çalışmaya Devam Edicek.Bununla ilgili Ne Yapmam Gerekiyor?
  • 20-08-2008, 12:27:37
    #4
    hat işini nasıl yapmayı düşünüyorsun peki ? konularda mevcut biraz araştır yani bi tane makina ile pahalıya patlar dersenki 30 - 40 tane makina koyarım orasını bilemem
  • 20-08-2008, 12:28:03
    #5
    şirketiniziz telekoma yakınmı
  • 20-08-2008, 12:28:55
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    hat haricinde herşey yeterli görünüyor inşallah adsl ile yapmayı düşünmüyorsundur
  • 20-08-2008, 12:32:47
    #7
    yakında olsa zarar edersin yani 1 tane makina ile

    en karlısı datacenter başın agrımaz en azından....
  • 20-08-2008, 12:37:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu ADSL'in 32 Mbit Muhabbeti Varya Onunla Yapmayı Düşünüyordum Ben Vallahi (:
    Türk Telekom Yakın Ama Çokta Yakın Değil.Yakın Olması Birşey mi Değiştiriyor ki?
    Ya Datacenter'a da Ayda 220 YTL Vermekten Bıktık.Kazandığımız Ne ki Ayda 220 YTL Ödüyoruz Datacentera..
  • 20-08-2008, 12:40:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    İşyerine koyarsan daha pahalıya gelir.
    Adsl değil vdsl o. ve upload hızı 3 mbit ile sınırlı, tabi verimli kullanılır mı o biraz şüpheli. yani 3 mbit hattınız hiçbir halükarda verimli şekilde kullanılamayacaktır.

    Ayda 220 YTL ideal, sizin düşüncenizin aksine. Astarı yüzünden pahalıya gelmek deyimi vardır ya, işyerinize çektiğinizde bunu yaşayacaksınız.