• 16-10-2006, 22:38:40
    #10
    Peki CPanel'e başka domaini nasıl tanıtırız? whm'den nasıl yapıcaz.
  • 17-10-2006, 21:10:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Plesk bilmiyorum ama, hesabı açarken www' prefix ile açarsan hesabı www ile de girer.
    veya domain.com. (sonunda nokta var) ve de CNAME olarak www tanımlamalısın.
  • 18-10-2006, 20:57:10
    #12
    PLESK ten domaini acınca ayarlaya gelip ordan www kutucugunu secmen yeterli
  • 19-10-2006, 18:16:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Dün gece afedersin ifrazatımı yapıyprken aklıma geldi. Ulan plesk bilsen ne bilmesen ne dürrük. Sen global bir çözüm yaptın mı hayır. Ancak altına yap.

    SSH e root olarak girilir.
     #vi /var/named/sorunlusite.com.zone
    ben vi dedim istersen sen vim yap pico yap -varsa tabi-.

     @ IN NS ns1.sorunluservernsi.net
    Üstüne sanırsam;
    sorunlusite.com. IN CNAME www.sorunlusite.com
    Yapılırsa da pırlanta gibi olur.