www koymayınca çalışmıyor?
12
●1.454
- 19-10-2006, 18:16:00Üyeliği durdurulduDün gece afedersin ifrazatımı yapıyprken aklıma geldi. Ulan plesk bilsen ne bilmesen ne dürrük. Sen global bir çözüm yaptın mı hayır. Ancak altına yap.
SSH e root olarak girilir.
#vi /var/named/sorunlusite.com.zone
ben vi dedim istersen sen vim yap pico yap -varsa tabi-.
@ IN NS ns1.sorunluservernsi.net
Üstüne sanırsam;
sorunlusite.com. IN CNAME www.sorunlusite.com
Yapılırsa da pırlanta gibi olur.