VDS Bad 502 Hatası Alıyorum Yardım ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
VDS Bad 502 Hatası Alıyorum Yardım !
2
●
206
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
VDS Bad 502 Hatası Alıyorum Yardım !
13-09-2019, 01:44:44
#1
uRaslan
Vds hizmetimde aşırı cron yüzünden kaynak kullanımım fazla olduğu için sitelerime erişemiyorum Bad 502 Gataway hatası alıyorum nasıl bu sorunu aşabilirim?
13-09-2019, 01:48:02
#2
BurakGULDOGAN
Pm atarsanız yardımcı olurum.
13-09-2019, 12:03:37
#3
Berkay24
⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
Kullandiginiz isletim sistemi/panel nedir? Sshtan Htop ciktisi nasil? Veya top -c
Optimizasyon gerekiyor olabilir. Kaynak kullanim durumuna bakmak lazim ustteki bahsettigim gibi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler