GökTuğ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--Konu dışı--
@CliaWeb; makaleleriniz güzel. Vestayı da öylesine dolaşırken sizin sitenize denk gelip neymiş bakayım dedim ve 3 yıldır bu paneldeyim. Panelle fazla bir işim yok ama olduğu zaman da vesta gayet kullanışlı bence..
Merhaba GökTuğ,

Değerli düşünceniz için teşekkür ederiz, demekki sizin için ideal bir panelmiş vestacp yi sürekli güncel tutmaya bakın, şayet güvenliği konusunda endişelerimiz var uzun süredir. Sık sık exploit yayınlanan bir paneldir kendileri.

İyi çalışmalar dileriz.