• 16-06-2008, 23:25:42
    #1
    Arkadaşlar yeni bi server aldım html dosyası attım.Bekleyin geliyoruz falan gibisinden.Türkçe karakterler hatalı � bu şekilde çıkıyor.Meta falan demeyin metaları her türlü ayarlayın yi yinede kodlama unicode utf8 olarak geliyor explorerda açınca.Elimle türkçe yapınca düzeliyor..Bunu apachenin ayarlarından default dharset i off yapıp çözebiliriz diye duydum.Bide burda araştırdım plesk ten dil ayarlarından çözülüyo diye baktım plesk panelden pek anlamam baktım gördüğüm kadarıyla türkçe.Biraz yardımcı olursanız bilen arkadaşlar sevinirim..
  • 17-06-2008, 01:21:30
    #2
    UTF-8 charsetini kullanıyorsan dosyayı utf-8 formatında kaydet. Ansi olarak kaydedilmiş dosyalarda utf-8 charset seçilirse bu tarz hatalar oluşabilir.
  • 17-06-2008, 02:27:04
    #3
    kardeş dosyada sorun yok yazdım oraya sorun serverda..