Karakter sorunu (mysql deÄŸil)
2
●375
- 16-06-2008, 23:25:42Arkadaşlar yeni bi server aldım html dosyası attım.Bekleyin geliyoruz falan gibisinden.Türkçe karakterler hatalı � bu şekilde çıkıyor.Meta falan demeyin metaları her türlü ayarlayın yi yinede kodlama unicode utf8 olarak geliyor explorerda açınca.Elimle türkçe yapınca düzeliyor..Bunu apachenin ayarlarından default dharset i off yapıp çözebiliriz diye duydum.Bide burda araştırdım plesk ten dil ayarlarından çözülüyo diye baktım plesk panelden pek anlamam baktım gördüğüm kadarıyla türkçe.Biraz yardımcı olursanız bilen arkadaşlar sevinirim..