• 10-06-2008, 13:02:48
    #1
    Üstdalara danışmak sitediğim bir konu var. enet/abd lokasyonlu aşağıdaki özelliklerde bir sunucum var. 3 saat açıkken cpu %20 kullanılıyorken sitelerin yanıt vermemesi normalmi. Sunucu ping alıyor ama siteler açılmıyor. Ramda 1.3 gb civarında dolu iken bu sorun gerçekleşiyor. Sunucuya bir türlü ısınamadım bir haftadır aynı sorun var. Sizce nedeni nedir. Ne yapmam gerek. Önceki sunucu hollanda lokasyonlu idi hiç böyle bir sorun olmadı.

    Core 2 Duo E8400
    160 GB HDD
    4 Gb Ram
    1500 Gb Trafik
    100 Mbit
    8 ip
    Private VLAN
    Windows - Plesk 8.4
  • 10-06-2008, 13:07:28
    #2
    selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstdalara danışmak sitediğim bir konu var. enet/abd lokasyonlu aşağıdaki özelliklerde bir sunucum var. 3 saat açıkken cpu %20 kullanılıyorken sitelerin yanıt vermemesi normalmi. Sunucu ping alıyor ama siteler açılmıyor. Ramda 1.3 gb civarında dolu iken bu sorun gerçekleşiyor. Sunucuya bir türlü ısınamadım bir haftadır aynı sorun var. Sizce nedeni nedir. Ne yapmam gerek. Önceki sunucu hollanda lokasyonlu idi hiç böyle bir sorun olmadı.
    Core 2 Duo E8400
    160 GB HDD
    4 Gb Ram
    1500 Gb Trafik
    100 Mbit
    8 ip
    Private VLAN
    Windows - Plesk 8.4

    Merhabalar :

    1- Konuyu yanlis yere acmissiniz burasi sunucu satis kampanya bolumu.(tasiyorum)


    2- Profosyonel 1 optimizasyon isterseniz ozel mesaj ile ulasabilirsiniz.

    iyi calismalar.
  • 10-06-2008, 13:14:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Peki siteler ping alıyormu ?
    iptablesler ile oynamış olmayasın ?
    bide ssh de "top" komutunun çıktısını buraya bırakırsan daha iyi yardım alabildirsin.
  • 10-06-2008, 13:22:13
    #4
    siteler ping alıyor. ssh komutunun tam yazımını verirsen bi deneyeyim tam oalrak komutu bilmiyorum
  • 10-06-2008, 13:23:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Serverda pek pro. değilim başıma gelenler ile uğraşa uğraşa bişiler kaptımda.
    önemli olan statics leri görmek. " SSH " da satıra düştükten sonra " top " kodunu uygula.
  • 10-06-2008, 13:25:27
    #6
    Sunucum windows ve plesk var sanırım ssh linux sunucular için değilmi?
  • 10-06-2008, 13:28:06
    #7
    selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucum windows ve plesk var sanırım ssh linux sunucular için değilmi?
    Merhabalar : Bende dikkatsizlikte bulunmusum , sunucunuz windows ise web sayfaniz icin ayri Aplication Pool atayarak daha cok performans alabilirsiniz , ayrica kesinti oldugunda task manager'dan w3wp.exe 'nin cpu kullanma durumunu gozden geciriniz.

    iyi calismalar.