Üstdalara danışmak sitediğim bir konu var. enet/abd lokasyonlu aşağıdaki özelliklerde bir sunucum var. 3 saat açıkken cpu %20 kullanılıyorken sitelerin yanıt vermemesi normalmi. Sunucu ping alıyor ama siteler açılmıyor. Ramda 1.3 gb civarında dolu iken bu sorun gerçekleşiyor. Sunucuya bir türlü ısınamadım bir haftadır aynı sorun var. Sizce nedeni nedir. Ne yapmam gerek. Önceki sunucu hollanda lokasyonlu idi hiç böyle bir sorun olmadı.
Core 2 Duo E8400
160 GB HDD
4 Gb Ram
1500 Gb Trafik
100 Mbit
8 ip
Private VLAN
Windows - Plesk 8.4
Sunucu ve açık kalma süresi
6
●1.042
- 10-06-2008, 13:07:28selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar :
1- Konuyu yanlis yere acmissiniz burasi sunucu satis kampanya bolumu.(tasiyorum)
2- Profosyonel 1 optimizasyon isterseniz ozel mesaj ile ulasabilirsiniz.
iyi calismalar. - 10-06-2008, 13:28:06Merhabalar : Bende dikkatsizlikte bulunmusum , sunucunuz windows ise web sayfaniz icin ayri Aplication Pool atayarak daha cok performans alabilirsiniz , ayrica kesinti oldugunda task manager'dan w3wp.exe 'nin cpu kullanma durumunu gozden geciriniz.selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi calismalar.