• 27-07-2017, 12:42:53
    #1
    Merhaba, ben 1 siteyi 2 sunucuda kullanmak istiyorum.
    Mesela biri patlarsa 2 sunucudan devam etsin kesinti olmasın bunu nasıl yapabiliriz? sadece NS'lerle olur mu ?

    Mesela: ns1, ns2 ilk sunucunun ns3, ns4 ise diğer sunucunun olsun, 1 sunucuda kesinti olursa ve ya çalışmazsa 2 sunucudan devam etsin böyle bir şey mümkün diye biliyorum ama büyük siteler yapıyor.
  • 27-07-2017, 13:05:32
    #2
    Cdn araştırmayı deneyiniz belki işinize görebilir.
  • 27-07-2017, 16:18:53
    #3
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ben 1 siteyi 2 sunucuda kullanmak istiyorum.
    Mesela biri patlarsa 2 sunucudan devam etsin kesinti olmasın bunu nasıl yapabiliriz? sadece NS'lerle olur mu ?

    Mesela: ns1, ns2 ilk sunucunun ns3, ns4 ise diğer sunucunun olsun, 1 sunucuda kesinti olursa ve ya çalışmazsa 2 sunucudan devam etsin böyle bir şey mümkün diye biliyorum ama büyük siteler yapıyor.
    Round-robin DNS konusunu biraz araştıra bilirsiniz.
    Yapılması gayet kolay.

    Kolay gelsin