Onlar Gerekli Cezayı Aldılar Fazla Büyütmeyelim Bana Kalsa Ben Olayı Tüm Sitelere Taşıyacağım Ama Dükyanımızdaki Büyükler İzin Vermiyor:S
8
●637
sonra savcılığa gittik dilekçe verdim aldığım zarar şudur bana şu türde kayıplara yol açtı diye ilgilendiler istiklal arkan hack grupmuymuş neymiş siteleri bile yok