• 15-05-2008, 14:30:49
    #1
    merhaba,
    sunucuda şöyle birşey yapmak istiyorum.
    load seviyeleri,
    50 yi geçtiğinde sunucuda mysqld servisinin otomatik olarak restart olmasını istiyorum
    yani,
    service mysqld restart
    komutunu uygulayacak,
    böyle birşeyi nasıl sağlarım??
  • 15-05-2008, 16:37:22
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    yanılmıyorsam sim modülü bunu yapıyordu ancak loadın 50 ye çıktığı bir durumda mysqle atılan bir restart geri dönülemez kayıplara yol açabilir dikkat etmelisiniz
  • 15-05-2008, 16:48:37
    #3
    Hocam Sim kurabilirsiniz.r10da aratırsanız kurulumunu bir arkadaş çok güzel açıklamış.Dediğiniz işlemi ve fazlasını yapabilir.
  • 15-05-2008, 16:49:53
    #4
    detaylı bir aramadan sonra, forumda buldum
    https://www.r10.net/834798-post37.html
    ni-osman harika anlatmış.
    sunucuda load ı yükselten zaten mysqld, onu da sürekli kendim girip restart yapıyordum. toparlanıyordu sunucu, şimdi bana gerek kalmadı. sunucuda load belli seviye yi geçince kendi restartlıyor.