• 20-02-2017, 10:05:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Meraba, sunucumda centos web panel kullanıyorum. Dün webserverlara baktığımda litespeedin'de eklendiğini gördüm. Şu an apache+nginx kullanıyorum. Mevcut durumdan litespeede geçersem sitelerim zarar görür mü? Veri kaybı ya da açılmama gibi bir durumla karşılaşır mıyım?
  • 20-02-2017, 14:48:09
    #2
    Merhaba Bir veri kaybı olmaz ancak litespeed 30 günlük sürüm veriyor 30 gün sonra ücret ödemeniz gerekecektir. Nginx ise ücretsiz bir web server yazılımıdır.
  • 21-02-2017, 10:33:20
    #3
    Ekran goruntusundeki litespeede tiklarsam direkt aktifolur mu yani? Yeniden derleme yamadan siteleri tasimadan