Meraba, sunucumda centos web panel kullanıyorum. Dün webserverlara baktığımda litespeedin'de eklendiğini gördüm. Şu an apache+nginx kullanıyorum. Mevcut durumdan litespeede geçersem sitelerim zarar görür mü? Veri kaybı ya da açılmama gibi bir durumla karşılaşır mıyım?
Merhaba Bir veri kaybı olmaz ancak litespeed 30 günlük sürüm veriyor 30 gün sonra ücret ödemeniz gerekecektir. Nginx ise ücretsiz bir web server yazılımıdır.