şimdi 2003 de bu mavi ekranı gördüğümüzde disk yapısı bozuk bad vardır diyoruz ama 2008 öle uyarı vermiyor.
server 2008 başlattığımda ise diskler geliyor ama lazım olan 2003 dell forumlarını araştırdığımda 2003 raid driverini kaldırdıklarını söylüyorlar elinde raid driveri olan varmı.
raid ekranına giriyorum raid ayarlarını yapıyorum online tm f12 ile pxe boota girip tüm sistemi test ettiğimde alta ki hatayı alıyorum

ATA olarak seçiyorum linkte dell formunda açıklamışlar ama sanırım RAID driveri sorunum var?
http://en.community.dell.com/support...466/t/19510669
Arkdaşlar bu konuda bana RAID driveri olan yada bu makinayı kullanan varmı yardımcı olursa sevinirim.