• 16-08-2016, 12:24:53
    #1
    Merhaba statik ip kullanmaktayım port açmak için modem arayüzünde 30 adet port desteği var daha fazla ekleyemiyorum bunu nasıl arttırabilirim
  • 16-08-2016, 17:50:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Modem markanız nedir? DMZ olarak tüm portları tek bir ip adresine yönlendirmenizi öneririm.
  • 17-08-2016, 02:13:59
    #3
    Hocam modemim airtes . vdsl destekli modem almıştım zaman ile .

    amacım şu benim atıyorum . xxxx ip sabit ben bu ip üzerinden istenilen her porta bağlanmak istiyorum mümkünmüdür