Beyler merhaba,
VMWare-da sanal makinaya nasıl ip veriyoruz? (Linux üzerinde).
Vmware Esxi 5.5 kurulumunu yaptım, sanal makinayı oluşturdum. Ana sistemin ip-si 1.1.1.1 ama oluşturduğum sanal makinaya 1.1.1.2 vermem gerekiyor. Bunu nasıl yapabilirim?
Vmware'da sanal makinaya ip vermek
1
●363
- 18-07-2016, 15:05:35
- 19-07-2016, 13:27:18Merhaba En Basit ve görsel arayüz ile yapmak isterseniz
SSH konsola setup
yazıp enterlayın ip gireceğiniz alan çıkacaktır.
Diğer yöntem için
nano /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0