• 18-07-2016, 15:05:35
    #1
    Beyler merhaba,
    VMWare-da sanal makinaya nasıl ip veriyoruz? (Linux üzerinde).

    Vmware Esxi 5.5 kurulumunu yaptım, sanal makinayı oluşturdum. Ana sistemin ip-si 1.1.1.1 ama oluşturduğum sanal makinaya 1.1.1.2 vermem gerekiyor. Bunu nasıl yapabilirim?
  • 19-07-2016, 13:27:18
    #2
    Merhaba En Basit ve görsel arayüz ile yapmak isterseniz

    SSH konsola setup

    yazıp enterlayın ip gireceğiniz alan çıkacaktır.

    Diğer yöntem için

    nano /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0