• 23-04-2008, 12:40:27
    #1
    Merhabalar dün SSH'den girio "reboot" komutu ile yeniden başlatıyım dedim makineyi çok kasıyodu. Tamamen gitti erişemiyorum makineye. Sunucuyu aldığım kişide girmiyo msn'e 2 gündür. Kendim bişiler yapabilir miyim ?
  • 23-04-2008, 12:52:16
    #2
    ticket tlf irtibatlarını dene sanırım reboot panelin yok. Aldığın yere ulaabilirsin sorun çözülür sanırsam.
  • 23-04-2008, 13:11:52
    #3
    Denedim telefonu felan kapalı. Sormuştum daha önce SSH'den "reboot" yazın başka bişeye gerek yok demişti ama beklicez artık
  • 23-04-2008, 13:58:48
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    ping yiyormu
  • 23-04-2008, 14:07:06
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ping yiyormu
    Hayır "istek zaman aşımına uğradı" diyo
  • 23-04-2008, 14:09:44
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    sizin yapabileceğiniz pek birşey yok kernel hata vermiş olabilir açılışta donanımsal bir hata vermiş olabilir dc ile irtibat kurunuz
  • 23-04-2008, 14:16:31
    #7
    hmm peki tşk ederim. Satan arkadaşa ulaştım bakalım