Pleske ffmpeg kurmak çok mu zor?
0
●259
- 02-03-2016, 19:43:53Merhabalar. Pleske ffmpeg ve buna bağlı çalışan diğer medya eklendilerini kurmak çok mu zor? Zira şu anda ismini vermeyeceğim belki ileride paylaşabileceğim firma çalışanları 12 şubat 2016 tarihinden bu yana bu eklentileri kuramadılar. Ben sırf merak ettiğim için bekliyorum. Yoksa bana hem maddi hem de manevi zararda bulundular. Sadece bekleyeceğim. İşlemleri vs.. sonrasında yapacağım. Ama öğrenmek için soruyorum acaba pleske bu eklentileri kurmak çok mu zordur? Teşekkürler.