merhaba,
server 2008 r2 enterprise sp1 sunucu deli gibi ram yiyor.
svchost.exe 20gb rami geçiyor. yeniden başlatınca düzeliyor. haftada bir yeniden başlatmak zorunda kalıyorum.
var mı daha önce böyle bir sorunla karşılaşan?
server 2008 enterprise deli gibi ram yiyor?
0
●253