arkadaşlar sorunu kısaca şöyle anlatayım. bir sunucum var ISS kurup üzerinden ftp oluşturup bu ftp ile sunucudaki dosyaları pc ye cekerdim gecen gün sunucuya format attırdım ve sonucta iss kurup gecen seferkiyle bütün ayarları aynı yapmama rağmen ISS ye bağlanamıyorum. Bağlanmayı denediğimde ftp sayfası acılıyor önceki gibi şifre ve kullanıcı adımı yazdığım birdaha şifre istiyor
sorunun çözümü nedir ?
İSS FTP de Şifre Kabul hatası
0
●311