Merhaba,
Sunucumda 4 adet sitem mevcut,
Apache De Çalışan Site Litespeed De Çalışmıyor sizce ne yapmalıyım...
Litespeed olması gerekiyor sunucunun..
Apache De Çalışan Site Litespeed De Çalışmıyor
3
●454
- 03-11-2014, 13:09:12hiçbir bilgi vermemişsiniz loglara baktınız mı ne hata veriyor ?bakyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2014, 16:00:06Üyeliği durduruldusysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hata olarak, mesela üye ol bölümü ve buna benzer veri tabanı ile ilgili işlevlerde işlem görmüyor... Dosya gönder, üye ol, giriş yap. gibi - 03-11-2014, 16:24:07litespeedi mysql ve mysqli desteği derlemeniz gerekli.bakyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle