• 08-10-2014, 23:24:37
    #1
    Merhaba ,

    KVM benzeri denildi bize yalnız hakkında en ufak bir bilgimiz yok.. IPMI hakkında temel bir bilgi paylaşabilecek bir dostumuz mevcut mu?
  • 09-10-2014, 00:41:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kvm over ip. Kendi klavye, mouse ve monitörünü sunucuya takılıymış gibi kullanmana yarar.İso dosyalarıo veya cd romunu göstererek istediğin işletim sistemini kurabilirsiniz. Ayrıca sunucuna bios seviyesine kadar erişim sağlarsın.
  • 09-10-2014, 01:42:08
    #3
    Hmm çok çok teşekkürler, bir abimin sunucusuna isteği üzerine ilk başka plesk kurmuştum yalnız istediklerini karşılayamadığı için pleski kaldırıp cpanel kurmamı istedi. Cpanelide sorunsuz kurdum fakat plesk yüzünden mysql kısmında sorunlar çıktı (pma). Sunucu aldığı yere format atmasını istemiştik fakat onun yerine IPMI önerdiler bize. Artık ne olduğunu biliyoruz, teşekkürler .
  • 10-10-2014, 00:17:51
    #4
    Takıldığınız bir yer olursa pm atabilirsiniz.

    Ücretsiz olarak yardımcı olabilirim. Kullanım konusunda.