• 07-02-2008, 23:48:24
    #1
    Merhaba ;

    Arkadaşın whm ye girdim sunucu taşıyordu. VPS 15 günlük felan neyse şu işlemi yaptım ;
    Whm > Transfer > Copy multiple accounts/packages from another server

    son siteye geldi ve çat VPS açılmamaya başladı.

    Servercı diyorki Network ayarları bozulmuş kasti yapılmış birşey. Ölücem arkadaşlar lütfen yardım edin. 2 VPS sahibiyim bende de oldu böyle transfer yaparken aradım dedim benim VPS açılmıyor hemen vmwareden rebot-start yaptı düzeldi. Ama adam diyorki Network ayarları bozulmuş kasti birşey diyor bu :S vmware den bakıyormuş server online mış. :S Hiçbirşey yapmadığıma eminim..

    Lütfen yardım edin.
  • 08-02-2008, 13:56:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sana network ayarları bozulmus diyen kim ?

    pilli bebek mi bu dosya cekerken network ayarı bozulsun

    seni basından savmak için soylemiştir...

    zaman kazanıp dc nin acıgını kapatmaya calısıyordur cunku dc ler cok gec cevap veriyor ticketlara..

    sadece vps asırı yuklenmeden dolayı down olmus bana gore.

    cunku vps ler zaten cok guclu makinalar degildir...

    sen o network ayarı bozulmus diyen arkadasa bi daha sorsana soyle kasanın içine bocek falan kacmıs olmasın DDDDDD
  • 08-02-2008, 17:11:34
    #3
    Vedat sana msn'de de söyledim. Adam reesmen saçmalamış.En iyisi siteleri tek tek al vps down oluyorsa. Fakat o kadar vps taşıcım hiç down olmadı taşırken.