Merhaba;
Arkadaşlar ben PhpTriad veya Apache2Triad ile internete nasıl yayın yapabilirim? Domaini kendi ip adresime mi yönlendirmem gerekiyor?
Ya da neler gerekiyor bunun için? Profesyonel birşey olmayacak. Sadece yayın yapmak istiyorum. Bilgisi olan arkadaşlar buraya yazarlarsa sevinirim.
PhpTriad veya Apache2Triad ile internete yayın yapmak.
3
●1.272
- 15-07-2006, 10:05:21
- 15-07-2006, 11:49:06PhpTriad veya Apache2Triad ile internete yayın yapılmıyor mu şimdi?
- 21-07-2006, 12:33:21Üyeliği durdurulduMonteCristo adlı üyeden alıntı:
Evet Yapabilirsin
https://www.r10.net/site-server-admin...tml#post147455