• 15-07-2006, 10:05:21
    #1
    Merhaba;

    Arkadaşlar ben PhpTriad veya Apache2Triad ile internete nasıl yayın yapabilirim? Domaini kendi ip adresime mi yönlendirmem gerekiyor?

    Ya da neler gerekiyor bunun için? Profesyonel birşey olmayacak. Sadece yayın yapmak istiyorum. Bilgisi olan arkadaşlar buraya yazarlarsa sevinirim.
  • 15-07-2006, 11:32:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    RedHat Server Kuracaksin..


    içinde Webmin Denen Kontrol Paneli Var Ordan Domaini Ekle Yayına Basla
  • 15-07-2006, 11:49:06
    #3
    PhpTriad veya Apache2Triad ile internete yayın yapılmıyor mu şimdi?
  • 21-07-2006, 12:33:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MonteCristo adlı üyeden alıntı:
    PhpTriad veya Apache2Triad ile internete yayın yapılmıyor mu şimdi?

    Evet Yapabilirsin

    https://www.r10.net/site-server-admin...tml#post147455