Arkadaslar bulundugum hosting Fransa'daki sunucularini Amerikaya tasidi.Sonra sitemizde calisan nuke-cast modulu calismaz oldu.Istek sayfasi kurdum o da ayni calismiyor.Lutfen bu konuda bilgisi olan arkadaslarimiz yardimci olursa sevinirim.

Not:Arkadaslar konu yeri yanlissa ozur dilerim ama sorun sitemi barindirdigim hostingden kaynaklaniyor.