• 24-01-2008, 12:00:10
    #1
    Arkadaşlar

    Plesk'ten mysql database kurdum. Şimdide sadece localhost'tan bağlanılıyor database'e. Yani başka bir sunucu'dan bağlanamıyorum bu db'ye. Masaüstü bağlantım filan var windows server+plesk kullanıyorum. Neler yapmalıyım bu bağlantı iznini açmak için?

    Yardımınız için teşekkürler.
  • 24-01-2008, 12:09:11
    #3
    Bu şekilde değil. Başka bir sunucudan mysql'deki verileri çekmek istiyorum. Yani front benzeri şeyler değil de direk başka sunucudaki koddan asp ile bağlanmak istiyorum.

    Yardımınız için teşekkürler
  • 24-01-2008, 13:34:07
    #4
    o zaman izin vermen gerekebilir.. mesela cpanelde mysql menusunde altta biyerde hostname vs.. yazan bir yer var.. ordan mysql'e baglanabilcek izinli
    ipleri belirlersin.. genelde 127.0.0.1 vardır (localhost)
    uzaktanda baglansın istiosan o uzak ip'i ekle..
    sonra diğer sunucunca mysql baglantı ayarları kısmına localhost yazmak yerine
    mysql'in yüklü oldugu sunucunun ip'sini yaz.

    denemedim ama bu sekilde olmasi gerek.
  • 24-01-2008, 13:41:18
    #5
    cpanelde allow host kismina % ekle sadece
  • 24-01-2008, 14:07:38
    #6
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cpanelde allow host kismina % ekle sadece
    % eklediğimizde herkes tarafından baglanılabiliyor sanırım. (şifreyi bilen)
  • 24-01-2008, 14:11:06
    #7
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    % eklediğimizde herkes tarafından baglanılabiliyor sanırım. (şifreyi bilen)
    cpanel'e de herkes ulasabiliyor (sifreyi bilen), fark yok, verdiginiz sifre ve user name'i duzgun vermek onemli.
  • 24-01-2008, 14:35:54
    #8
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cpanel'e de herkes ulasabiliyor (sifreyi bilen), fark yok, verdiginiz sifre ve user name'i duzgun vermek onemli.
    haklısın şifreyi bilen herkes cpanelede ulasır
    neyse arkadas sorusunun cevabını almıs oldu (:
  • 24-01-2008, 17:05:11
    #9
    Panelim pleskti. Ancak bu yazıyı görmeden önce masaüstü bağlantısı ile mysql setup'tan açtım uzak erişimi. Şimdi sorunsuz.

    Yardımızız için teşekkürler.