• 07-02-2014, 12:48:54
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    aşağıdaki resimdeki gibi 19gb ram kullanımı olan sitemi 8gb ram olan başka bir servera taşısam nasıl olur.
  • 07-02-2014, 15:21:02
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    19 gb ram kullanmıyor, 18 gb ram cache edilmiş 2 gb civarı boşta ram, 2 gb civarıda bir ram kullanımı var. Centos boştaki rami cache eder, ihtiyaç olursa kullanır.

    Ramden önce cpu ve disk yapısı önemli ve tabiki scriptin durumu.
  • 07-02-2014, 15:29:08
    #3
    Intel Xeon X3450 2.66Ghz işlemci olacak.

    eski işlemci Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1245 V2 @ 3.40GHz

    disk yapısı aynı sadece işlemci ve ram de düşme olucak. 22gb ramdan 8 gb ram a taşısak sıkıntı çıkarırmı ?
    ve yeni servera plesk kurulu ve ram bilgileri aşağıda ,
    şuan plesk kurulu durumda bekliyor yorumlara göre taşımayı gerçekleştiricem

  • 07-02-2014, 15:32:03
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    İşlemciniz öncekine göre düşük yüzde 15-20 civarı bir olumsuz performans farkı olacaktır.

    Top çıktısını koyarsan daha yaklaşık bir yorum yapılabilir bu bilgilerle yorumlamak güç.
  • 07-02-2014, 15:36:56
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciniz öncekine göre düşük yüzde 15-20 civarı bir olumsuz performans farkı olacaktır.

    Top çıktısını koyarsan daha yaklaşık bir yorum yapılabilir bu bilgilerle yorumlamak güç.
    aşağıda şuanki serverın top çıktısını ekliyorum.
  • 07-02-2014, 15:42:55
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Şu anki haliyle sorun görünmüyor. Tabi en yoğun saatteki top çıktısı önemli. O saatlerde de yakın değelerde seyrediyorsa sıkıntı olacağını sanmam.
  • 07-02-2014, 15:45:39
    #7
    en yoğun saatlerdede gönderirim akşam 20:00 23:00 en yoğun saatler. ama değerler fazla oynamıyor.
    centos plesk kurucam inş sorun yaratmaz bize anlık min 500 kişi online
  • 07-02-2014, 21:28:34
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anki haliyle sorun görünmüyor. Tabi en yoğun saatteki top çıktısı önemli. O saatlerde de yakın değelerde seyrediyorsa sıkıntı olacağını sanmam.
    saat 21:28 yoğun saatlerinden biri.ve aşağıdaki devamlı değil anlık oluyor ben bilerek bunu çektim
  • 07-02-2014, 21:33:50
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Sıkıntı olmaz bu değerlere göre.

    Ayrıca işlemci e3 1245 mi 1225 mi?

    Bir konuda e3 1225 sunucu sattığınızı gördüm bu sunucu o sunucu mudur?