• 22-11-2013, 00:22:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sunucu normal bir şekilde çalışırken bir anda load 300'lere fırladı. Reboot atmaya çalıştım fakat bir türlü olmadı.

    Toplamda yaklaşık 30-40 defa "reboot, reboot now, reboot -f" komutu kullandım, ama bir işe yaramadı WHM'den de rebootlamaya çalıştım, o da olmadı.

    Sorun ne olabilir ? Load şu an 497 CentOS 6.4 yüklü
  • 22-11-2013, 07:36:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu normal bir şekilde çalışırken bir anda load 300'lere fırladı. Reboot atmaya çalıştım fakat bir türlü olmadı.

    Toplamda yaklaşık 30-40 defa "reboot, reboot now, reboot -f" komutu kullandım, ama bir işe yaramadı WHM'den de rebootlamaya çalıştım, o da olmadı.

    Sorun ne olabilir ? Load şu an 497 CentOS 6.4 yüklü
    Yüksek ihtimal sunucunuz atak alıyor olabilir.

    shutdown -rf now komutunu deneyin eğer o da olmaz ise KVM panelden sunucunuzu off konumuna getirin ve biraz geçtikten sonra tekrar açın ve saldırı için önemlerinizi alın.
  • 22-11-2013, 07:42:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam Ddos yapılıyor olabilirmi?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 22-11-2013, 07:50:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bu durumda kvm den reboot atmaniz tavsiye edilir
  • 22-11-2013, 21:36:28
    #5
    Öncelikle servisleri sırasıyla kapatmayı dene, kapadığın her serviste loadları kontrol et.
    web
    db
    mail servisleri
    dns
    varsa diğer servisler.
    tüm servisleri kapattığında loadları tekrar kontrol edip gerekiyorsa reboot atabilirisn.
  • 23-11-2013, 06:51:42
    #6
    Cevaplar için teşekkür ederim.

    Nasıl olduğunu henüz anlayamadım ama sunucudan spam yapılıyormuş. Şu an hesapların /home/user/mail/new ve /home/user/mail/cur klasörlerini temizlemekle uğraşıyorum.
  • 23-11-2013, 07:43:10
    #7
    exim loguna bakarak spam yapan hesabı adresi görebilirsiniz.
  • 23-11-2013, 10:29:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplar için teşekkür ederim.

    Nasıl olduğunu henüz anlayamadım ama sunucudan spam yapılıyormuş. Şu an hesapların /home/user/mail/new ve /home/user/mail/cur klasörlerini temizlemekle uğraşıyorum.
    Sunucunuzun php mail fonksiyonu açık ise disabled yapmanızı öneririm. Bir de ConfigServer Mail Queues pluginini kullanabilirsiniz.