• 20-08-2013, 10:55:03
    #1
    Merhabalar serverımdan gönderilen tüm mailler spam'a düşüyor bu konuda ne yapabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz. Bir türlü çözüm bulamadım ip adresini değiştirdim ama hala spama düşmekte.
  • 20-08-2013, 12:44:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    smtp kullanarak denediniz mi ?