• 01-08-2013, 12:24:54
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    hosting hizmeti sağladığım bir arkadaşım outlook ve Webmail girişlerinde sorun yaşıyor, outlook'a doğru bir şekilde yapılandırma yaparak (port ayarları 110 - 587) kurulum yaptım fakat hata alıyorum. Outlookta sorun vardır diye siteadi.com/webmail üzerinden bağlanmayı denediğimizde de giriş başarısız uyarısı alıyoruz.

    Mailler arkadaşın telefonunda da kurulu, telefona sorunsuz olarak mail gelip gidiyor.

    Kendi outlook'uma arkadaşın bilgilerini girdiğimde de mailler sorunsuz çalışıyor, aynı şekilde webmail üzerinden de ben sorunsuz olarak giriyorum..

    sabit ip kullanıyor, cookieleri sildik, geçmişi sildik, virüs programlarını kapattık ama giremiyoruz. Server üzerinden sabit ip'nin blocklanmasını kaldırdım, ip 'ye izin verdim yine olmuyor... yine olmuyor...

    hosting firmasına sorduğumda outlook crackli kullanıyor olabilir dedi, hayır crackli değil, orjinal office 2010 kullanıyor..

    Bu sorunu nasıl çözebilirim ? lütfen yardımcı olursanız sevinirim pazartesi gününden beri bu işle uğraşıyorum...
  • 05-08-2013, 09:52:16
    #2
    Merhaba

    Sadece webmaildemi bu sorunu yaşıyorsunuz yoksa genel olarak o sunucuya ait hiçbiryere girmiyormu eğer öyleyse ban yemiştir.
    Sunucunuzda firewall tarzı bir program yüklüyse ban yemiş olabilir.
    İptables üzerinden ip ban olup olmadığına bakın iptables -L ile görebilirsiniz tüm banları silmek için iptables -F veya sadece tek ip banı kaldırmak için alttaki kodu ssh den çalıştırmanız yeterli listedeyse zaten hiçbir uyarı çıkmayacaktır.

    iptables -D INPUT -s 0.0.0.0 -j DROP
    0.0.0.0 Yazan yere ip adresiniz gelecek.