s.a arkadaşlar windows server 2008 vps aldım mail server kurdurmak için
server kuruldu fakat mail göndermiyor kurulumu yapan arkadaş 25 ci port kapalı
dedi ve aldıgım yerle baglantıya geçtim 25 port açılmasıyla ilgili aldıgım cevap
sizin yapmanız gerekiyor diyor ama ben bilsem niye böyle bir talepte bulunayım ki
bu 25 ci portu nerden ve nasıl açabiliriz bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
windows 2008 serverde 25 ci port nasıl açılır
0
●389