• 16-12-2007, 13:03:04
    #1
    Arkadaşlar merhaba

    vmware kullanarak ayrı bir vps oluşturdum fakat ben bu vps nin ağ bağlantısnı hiç bir yolla sağlıyamadım.

    ağdaki bilgisayarlar vps ye ve alt diznlerine ulaşılabiliyor fakat dışarıdan veya vps den dışarıya ulaşıum sağlanmıyor.

    yardımcı olursanız sevinirim.
  • 16-12-2007, 13:06:17
    #2
    linux mı kurdun vps i windows mu ?
  • 16-12-2007, 13:37:32
    #3
    Windows 2003 tü.Fakat ayarladım zonealarm firewall dan kaynaklanıyormuş.
  • 16-12-2007, 14:23:00
    #4
    iyi çalışmalar.