• 22-05-2013, 00:15:44
    #1
    Merhaba vdsmde sadece ts var saldırı alıyorum saldıran ipyi nasıl bulabilirm?
  • 22-05-2013, 00:29:44
    #2
    ssh ile ögrenebilirsiniz, web sitenize geliyor ise saldırı netstat -an | grep :80 komutunun çıktısını alın. Hiç bilginiz yok ise vds'yi aldığınız yer sağlayıcınıza başvurun size bilgi verirler.
  • 22-05-2013, 23:38:09
    #3
    Konuya bir göz atın ;

    https://www.r10.net/site-amp-server-a...s-deflate.html
  • 23-05-2013, 01:35:50
    #4
    turktiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki windows
  • 23-05-2013, 01:40:59
    #5
    trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki windows
    Konuda belirtmemişsiniz bu yüzden direk olarak linux bilgisi vermişiz.

    Windows 2008 de firewall rules yani kurallar oluşturun saldırı gelen portlara, eğer bilmiyorsanız vds yi satın aldıgınız yer sağlayıcısına bildirin, saldırı gelen port belli ise vds de bunu kapatabilirsiniz yer sağlayıcınız da halledebilir switch üzerinden kapatır.