Merhaba arkadaslar,

domain.com yazinca otomatik www.domain.com olarak acilsin istiyorum sitem hep. nasil yaparim ? Plesk Windows 2003 Server var. Herhalde DNS ten bi ayar yapicam ama tam ne yapmam gerekiyor yardimci olabilecek profi biri var mi ?