• 07-11-2007, 15:50:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmiyim.
  • 07-11-2007, 15:53:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    @Haknuru

    Tek tek herkese söylemek istemiyorum ama yukarıdaki olayda olduğu gibi mesaj sayısı düşük ve ticari profili olmayan kişilerle alışveriş yapmıyorum. Dolayısıyla site adresi de vermiyorum. Bunun anlamı "mesaj sayısı az ve ticari profili kötü" olanlar dolandırıcıdır" değildir. Elbette içlerinde cidden almaya niyetli olan kişiler de vardır ama ben garantili davranmaya çalışıyorum.
    Lütfen mesaj sayınız düşükse ve ticari profiliniz kötüyse PM istemeyiniz.
  • 07-11-2007, 16:07:42
    #12
    hocam pm alabilirmiyim zahmet olmaz ise.


    edit=15 ytl teklif ediyorum.
  • 07-11-2007, 16:13:19
    #13
    bir pm lütfen.
  • 07-11-2007, 16:21:26
    #14
    Bir PM'de ben alayım lütfen.
  • 07-11-2007, 16:24:25
    #15
    P.M alabilirmiyim...
  • 07-11-2007, 16:27:17
    #16
    Pm alabilir miyim?
  • 07-11-2007, 16:28:47
    #17
    Ulaşması gereken bir alt limit var mı ona göre vereceğim teklifimi?
  • 07-11-2007, 16:31:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    @Murky

    Evet var ama ben açıkçası bu kavramı etik bulmadığım için (bir nevi içten pazarlık gibi geliyor) satışta bunu uygulamıyorum. Yani her halükarda site bu şablon üzerinden kafamdaki fiyatın altında kalacak olsa da satacağım. Ama iyi bir teklif gelirse de "hemen al" fiyatından verdim diyerek kapatabilirim konuyu. Ki zaten bunun için hemen al fiyatının yanına "pazarlık yapılabilir" diye not düştüm.