@Murky

Evet var ama ben açıkçası bu kavramı etik bulmadığım için (bir nevi içten pazarlık gibi geliyor) satışta bunu uygulamıyorum. Yani her halükarda site bu şablon üzerinden kafamdaki fiyatın altında kalacak olsa da satacağım. Ama iyi bir teklif gelirse de "hemen al" fiyatından verdim diyerek kapatabilirim konuyu. Ki zaten bunun için hemen al fiyatının yanına "pazarlık yapılabilir" diye not düştüm.