• 01-10-2007, 01:50:03
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adresi p.m. alabilirmiyim.
  • 01-10-2007, 09:53:58
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Merhaha,

    Satıs bitmiştir Arkadaslar.
    Site bende kalmıstır.30 Dolarla aldım Siteyi.

    Teşekkürler.
  • 01-10-2007, 14:08:13
    #30
    pm..........
  • 01-10-2007, 15:35:04
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar açık arttırma bitmiştir,Site kerii'ye verilecektir..
    İlginiz İçin Tşkler
  • 01-10-2007, 18:29:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Arkadaslar normalde siteyi benim almam gerekiyordu.Malesef özel nedenlerden dolayı alamıyorum.
    Site sahibinide beklettim
    Site sahibinden cok özür diliyorum ve sizlerdende özür diliyorum.
    Kusura bakmayın..
    Eğer site sahibi isterse satısa devam etsin.
    Saolun..
    Cok üzgünüm.
  • 01-10-2007, 18:31:08
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım çocuk oyuncağı mıdır bu?
    Kaç gün ben seni bekledim?
  • 01-10-2007, 18:35:19
    #34
    Üyeliği durduruldu
    tolgalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım çocuk oyuncağı mıdır bu?
    Kaç gün ben seni bekledim?
    Özür dilediğimi belirttim gercekten kusura bakma.
    Ayrıca oyle cok bi bekleme söz konusu değil.
    Dün aksam saat 7 de bana kaldı site.Dün aksam alacaktım.Senin özel işlerin nedeniyle bugüne sarktı satıs.Bugünde bi ben denk getiremedim işlerimden dolayı.
    Sonuc boyle oldu.
    Gercekten kusura bakma.Özür dilerim tekrardan.
  • 01-10-2007, 18:36:32
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Neyse önemli değil.

    Satış devam ediyor.

    30$ dan az bile olsa en çok parayı veren siteyi alır.
  • 01-10-2007, 18:35:55
    #36
    Üyeliği durduruldu
    keriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür dilediğimi belirttim gercekten kusura bakma.
    Ayrıca oyle cok bi bekleme söz konusu değil.
    Dün aksam saat 7 de bana kaldı site.Dün aksam alacaktım.Senin özel işlerin nedeniyle bugüne sarktı satıs.Bugünde bi ben denk getiremedim işlerimden dolayı.
    Sonuc boyle oldu.
    Gercekten kusura bakma.Özür dilerim tekrardan.
    Kardeşim o zaman başta teklif vermeyeceksin,İ-tradene -1 Puan düştüm,Seninle alışveriş yaparken dikkat etsinler..