Merhaba,
Arkadaslar normalde siteyi benim almam gerekiyordu.Malesef özel nedenlerden dolayı alamıyorum.
Site sahibinide beklettim

Site sahibinden cok özür diliyorum ve sizlerdende özür diliyorum.
Kusura bakmayın..
Eğer site sahibi isterse satısa devam etsin.
Saolun..
Cok üzgünüm.