• 08-01-2011, 15:21:05
    #19
    burası r10 öyle kafanıza göre fiyatı değiştiremezsiniz. teklif gelmedi aklınız sıra piyasayı kızıştırıyorsunuz. report ettim. ürün su anda 29 tl ile bendedir. ya satışı devam ettirir değiştirdiğiniz yerleri düzeltirsiniz ya da yönetim gerekeni yapar.
  • 08-01-2011, 15:34:15
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    istersen özel mesajlarını yayınlayalım senin )) ne teklif ettiğini falan ) boş konuşma.. konuyu kirletiyorsun..
  • 08-01-2011, 16:40:28
    #21
    Misafir
    konu sağlıklı değil ne yapacağınıza karar verip tekrar bir konu açınız.