• 27-10-2010, 20:13:32
    #1
    istek olmadıgından konu klit lene bilir
  • 28-10-2010, 08:39:05
    #2
    güncel
  • 28-10-2010, 12:03:22
    #3
    msn yollarmısınız lütfen.
  • 28-10-2010, 19:58:07
    #4
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn yollarmısınız lütfen.
    yollandı
  • 30-10-2010, 13:28:08
    #5
    kontor yükleme scripti var mı? yani sistem çalışır şekilde mi?

    Detaylı pm lütfen.