• 29-10-2010, 22:45:14
    #19
    mailinizi ekledim.hesap numaranızı aldığımda ödeme işlemini gerçekleştirecegim. teşekkurler.
  • 29-10-2010, 23:45:14
    #20
    arkadaşla iletişime gecildi paranın yatmasını bekliyorum
  • 30-10-2010, 11:58:29
    #21
    Ödeme yapılmıştır.Domain transferi edilmesi beklenmektedir.
  • 30-10-2010, 14:17:45
    #22
    Domain transfer kilidi bulunduğundan dolayı transfer edilememiştir.Transfer kilidinin kaldırılması beklenmektedir.
  • 31-10-2010, 18:34:26
    #23
    Domain transfer kilidi kaldırılmıştır arkadaşa teşekkur ederim.
  • 02-11-2010, 00:23:57
    #24
    Edit.
  • 16-01-2011, 15:26:16
    #25
    sayac bilgilerini alabilirmiyim