• 13-08-2007, 16:18:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben o arkadasdan zamanında site aldım parasını siteyi almadan once havale yaptım hatta domain kebirhosttaydi ordan godaddy e transfer ettim, kebirhosttaki sifreyi 1 hafta degişmedim herhangi bir pislik cıkmadı, xxx e aldımdı 20 lira icinmi seni kazikladı ? ilginc
  • 13-08-2007, 21:21:39
    #11
    arkadaşlar malesef lafla peynir gemisi yürümüyor.bana hiç bişey vermeyen adama neden para vericem ?

    kadir sizi iyi bulmuş.

    ne aldımda para vericem

    ne aldım ??????????????????????

    adam gelmiş msn ye param nerde diyor.ne alaka sitem nerde.

    cep telini ver diyoz.cep telim yok.

    eeee ne varda ben neye para vercem ?????????????????????????
  • 14-08-2007, 01:10:54
    #12
    Adama bir şey vermeden karşılıksız para istiyorsun bu sence doğrumu ???

    Söz
    Tutulmadıkdan Sonra 20 Ytl İle 20 Bin ytl arasında arasında ne fark var ?


    Koray abiyi yakından tanıyan sayılı kişilerdenim. 200 ytl ye geçenlerde link sattım anında verdi parasını ve devamlı çalışıyoruz. Sağlam adamdır eger paranız kalırsa bu adamda ben peşin peşin paranızı ödemeye hazırım.

    İyi günler.
  • 14-08-2007, 15:29:21
    #13
    kardeşim ben o kadar site aldım sattım hiç kimseyle bir sorunum olmadı itraderim var orda o kadar site sattım senin 20 ytl len için çamura yatmam senden gerekli bilgileri aldım işlemi başlattım sen aynı dakika domainin transfer olmasını istedin olmadı olmazdı burdada kimse parayı almadan siteyi devretmez eğer paranı alıp ondan sonra siteyi devretmeseydim böyle çamura yatardın birde ben enden godaddy şifreni falan istemedim sen kendin verdin gir hallet diye neden şifreni değiştireyim