kardeşim ben o kadar site aldım sattım hiç kimseyle bir sorunum olmadı itraderim var orda o kadar site sattım senin 20 ytl len için çamura yatmam senden gerekli bilgileri aldım işlemi başlattım sen aynı dakika domainin transfer olmasını istedin olmadı olmazdı burdada kimse parayı almadan siteyi devretmez eğer paranı alıp ondan sonra siteyi devretmeseydim böyle çamura yatardın birde ben enden godaddy şifreni falan istemedim sen kendin verdin gir hallet diye neden şifreni değiştireyim