• 29-08-2010, 05:12:46
    #1
    arkadaşlar askerliğim yaklaştığı için counter strike v1.5 sunucumu devretmeyi düşünüyorum.150-250 playerim var ortalama.zamaninda 300 leride gördü.

    geliştirilmiş webmod + eklenti ve modlar + dedicated (aylik 270 tl )

    İlgilenenlere fiyat ve server anlik durumlari ö.m ile bildirilecektir

    ciddi alicılar iletisime gecsin lütfen.

    Tel : 0534-556-8-115 (yusuf)
  • 29-08-2010, 11:14:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öm alayım.. 150-200 user anlık mı ortalama ?