Arkadasla Gorustum R10 Yonetıcılerı maıl atmıs ıhale yenıden baslatılacak denılmıs Neyse Be Kardes Nasip...Lutfen Yonetıcı arkadaslar Ilgılenırsenız cok tşk ederim..