• 09-04-2010, 23:23:21
    #1
    Bedava olduğu için şablon açma ihtiyacı görmedim.Sanırım içindeki script ***** sitede bir arkadaşın demosunda görmüştüm alan kişi sadece domaini değerlendirebilir.(Scripti kuran kişi ben değilim) siteye ftp erişimi olan tanıdıklarımdan birisi kurmuş olabilir alan kişi istediğini yapabilir)

    https://www.r10.net/domain-satis/6079...er-buraya.html

    Şuradaki konumdaki kural gibi ilk yazan kişiye (domain alanların dışında) verilecektir.


    Domain isimtescildedir.Alan kişi full backup alıp siteyi taşımalıdır.

    domain tk uzantılı olmakla beraber sitenin 50-200 arası değişen hiti mevcuttur.Bu siteyi alan arkadaşada istediği kelimeden pr6 link hediyemdir.(siteye ait link olmak zorunda)

    Başlar


    TRADER ALMAM TRADER VERMEM.
  • 09-04-2010, 23:24:28
    #2
    ben
  • 09-04-2010, 23:25:12
    #3
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben

    isimtescil mail adresini ve msn adresinizi özel mesaj ile yollarsanız panel bilgilerini atayım.
  • 09-04-2010, 23:26:20
    #4
    olayı anlamadım.
  • 09-04-2010, 23:27:08
    #5
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olayı anlamadım.

    Stres atıyorum kendi çapımda anlamak gereksiz bende anlamıyorum
  • 09-04-2010, 23:28:49
    #6
    TRs pusuya yatmış
  • 10-04-2010, 07:47:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    _VegaS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TRs pusuya yatmış
    vallaha bu ne hızdır
  • 10-04-2010, 09:39:57
    #8
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben
    Paşa'm uyumaz site beklermiş ya
  • 10-04-2010, 10:06:02
    #9
    almadıysa alabilirim